2011. október 13., csütörtök

Love Angel- 8. fejezet- Részlet

Sziasztok!
Úgy gondoltam, hogy hétvége előtt felteszek nektek a fejezetből egy apró kis szösszenetet :) Remélem ez a rész meghozza a kedveteket a komizáshoz, és legalább egyet kapok még :)
Puszii


"Az ajtó csukódására kaptam fel a fejemet. Kevin állt ott. Szőkés haja még nedves volt. Ahogy beletúrt a tincseibe, azok az ég felé meredezve álltak be. Mindössze egy fekete boxer volt rajta, mellkasán még egy-egy vízcsepp fénylő nyomokat hagyott, ahogy lefolyik.
- Oh, bocsi. Felébresztettelek? –kérdezte.
- Nem. –válaszoltam, és aprót köhintettem, ahogy meghallottam, hogy a hangom milyen mély tónusra váltott.
Magam alá húztam a lábamat, és a derekamra rántottam a takarót. Úgy igazából ekkor tudatosult bennem, hogy mindössze egy melltartó és egy tanga van rajtam. Uh, ciki.
Elmosolyodott zavartságomon, és leült velem szembe az ágyra. Őt nem izgatta, hogy csak egy apró ruhadarab takarja a testét. Elpirultam. Minden angyalra! Úgy viselkedek, mint egy szűz, tizenéves csitri."