2011. november 27., vasárnap

Love Angel- 16. fejezet -Ízelítő

Sziasztok!
Gondoltam hozok nektek egy kis részletet a következő fejezetből. Hátha emiatt kedvetek támad komizni- chatbe is jó, akár pár szó is-, és talán még előbb is hozom a fejezetet ;)
Szerintem könnyen megállapítjátok, hogy ki is mondja ezt a pár sort :) Szerintem ezután ki is találjátok, hogy hogyan is fog folytatódni :)
Puszii


"- Neked kell megbocsájtanod nekem, Izbel. Annyira elviselhetetlen voltam. És röstellem, hogy ilyen voltam. Nem vagy utcalány, nem gondolom ezt és sosem gondoltam! Annyira szörnyű, hogy burkoltan, de ezt mondtam rád. Nem akartam, de akkor annyira… más voltam. Meg voltam törve, reménytelen volt a helyzetem, és nem bírtam elviselni, hogy mással vagy. Egyszerűen azt akartam, hogy velem táncolj összebújva, velem legyél minden nap, minden éjszaka, minden percben. Ne mással. Rettentően féltékeny vagyok. –nyögte –És irtózatosan szerelmes."