2011. április 6., szerda

Más élet- II. 32. fejezet- Részlet

Sziasztok!
Láttam, összegyűlt a nyolc komi. Ennek nagyon örülök, nagyon szépen köszönöm őket.
Viszont mivel lebetegedtem, és lázasan ágynak vagyok nyomva kevés időm és erőm van a fejezet megírásához, de ígérem, legkésőbb holnap felteszem :S :) Remélem senki sem lomboztam le.
Viszont hoztam egy kis részletet... Szerintem ezzel eléggé felkeltem az érdeklődéseteket ;)
Puszii
- Na, Jasper… - lépett közelebb a szörnyű múltam megtestesítője, két vámpír társaságában. –Kit választasz?
Tekintetemet váltakoztam a két lány között. Alice egyre kétségbeesettebb pillantással meredt rám, szinte már könyörgött. De aztán lehunyta a szemeit, mintha gondolkodna, és Bridget-re meredt. Ezután szemeit az enyémbe fúrta, és érzelmei megbánásról és szeretetről szóltak. Tekintetében láttam, hogy ne őt vigyem. Mintha csak ordított volna, hogy: Ne engem! Ne engem! Őt vidd!
Szinte parancsoló volt, ahogy rám meredt. Érzelmei kuszák lettek, megbánás is keveredett közé.
Kedvenc húgicám viszont elszántan nézett. Megvillantotta íriszét, magabiztosan nézett rám, érzelmeibe betekintést engedett. Szeretet és magabiztosság szálai keveredtek benne, összefonódtak...