2011. április 21., csütörtök

Újabb díj! Már nem is tudom, hogy hányadik... :)

Sziasztok!
Újabb díjjal jutalmaztak meg, amit nagyon szépen köszönök a két csodás írónak, Demon-nak, Fancsy-nak, és Szoffi-nak.

A díjhoz ezek a szabályok tartoznak:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogját)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
7 dolog magamról:- Imádom a családomat, igaz, néha kiakasztanak :)
- Imádom a Nővérkémet, Trixit :)
- Szeretnék az orvosi pályán dolgozni, persze csak ha felnőttem ;)
- Állandóan zenét hallgatok, legalább is amikor tehetem ;)
- Rühellem a törit és a földrajzot ;)
- Van jópár történet a fejemben. Egyet neki is álltam leírni, de még nem alkottam vele blogot :)
- Sosem értettem, hogy egy blogon az olvasók miért nem kommentelnek. Mert szerintem ha az író dolgozik egy fejezeten akár órákat is (pl: Én), akkor az olvasói miért nem illetik meg pár kommentárral... :S xD

7 ember, akinek továbbadom:- Trixi
- Gigi                                                                                                                                                          
- Benedicta
- Dremea
- Dorcy
- Szozsa914
- Lana Heidi Dawson