2011. április 9., szombat

Más élet- II. 33. fejezet- Részlet

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a kommentárokat :)
Nos... lehet, hogy kiakasztalak már Titeket, de megint hoztam egy kis ízelítőt ;)
Pusziii
Ledobott magáról, amire egyáltalán nem számítottam.
- Szerintem azt még nem tudtad, hogy mire vagyok képes. –morogta. –Na, szerinted hogyan vettem rá Aro-t, hogy engedjen el?
Újra támadó állásba görnyedtem, és vadul vicsorítani kezdtem.
- Jól jön ez az erő. Olyan dolgokat tudok kiváltani belőled… ha akarnám, itt és most magadévá tennél. –mondta nagyképűen.
Egyre közelebb ért hozzám, és újra morogni kezdett.
Váratlanul nekem rontott. Semmi előjelét sem adta a támadásnak, csak jött.
Azonnal leterített, mondhatni sakk matt volt.
Karjaimat hátrafeszítette. Szinte hallottam, ahogy a csontjaim és a szöveteim szakadásnak indulnak, egyre csak ropogtak, pattogtak és nyikorogtak.
Ajkai már vészesen közel voltak a nyakamhoz, de kinyögtem az utolsó szavaimat.
- És én még szerettelek…