2010. október 18., hétfő

Más élet- 22. fejezet- részlet + kép

Sziasztok!
Mivel megvan a kettő komi, de a fejezet egészen kész nincs, hoztam egy kicsit előzetest. És Bridget új, lila szobáját, mivel azt az előzőkből lehagytam.
Puszi

22. fejezet- részlet.
Hamar hazaértem, és azonnal bevetettem magam a garázsba, ahol már Alice várt.
- Elfelejtette kikapcsolni az erőmet. Tessék. –adta át a lapot, és a kocsi kulcsot. – Vigyázz rá! És most az egyszer ne szúrd el. Szükséged van a boldogságra. Ha ezt elszúrod, lenyakaznak. –adott egy puszit az arcomra. Bepattantam a kocsiba, és visszaszóltam.
- Köszi Alice. Megpróbálom. Jesszus, most olyan voltam mint Edward. –siránkoztam. Nem hiszem el. Elhajtottam. Hamar ott voltam a megbeszélt helyen, és Bridzs bepattant.
- Elhoztad? –kérdezte köszönés helyett.
- Neked is szia. Igen, jól vagyok, köszönöm kérdésed. Te?- incselkedtem.
- Ha-ha-ha. Mindig jól vagyok, ahogy te is. De akkor tessék szia. Most jobb?
- Sokkal felüdítőbb érzés. –nevettem, közben átadtam a táskát, amit az energiabomba adott.