2011. január 17., hétfő

Más élet- II. 15. fejezet- Részlet

Sziasztok!
Igaz, nem vagyok annak a híve, hogy részleteket tegyek fel előre, de most mégis hoztam.
Próbálom minél előbb feltenni a frisst.
Puszii

"A mögöttem lévő barna szépség reszketett, és félelmében sikkantani próbált, viszont erőteljes hang nem jött ki torkán. A falnak préselődött. Ajkai kicserepesedtek, már vagy fél perce biztosan nem nyelt. Így valószínű a torka, és a szájürege is ki lehet száradva. Barna szemei az ijedségtől csillogtak, és patakokban folyt a könnye. Közelebb léptem hozzá, de ő annyira le volt sokkolva, hogy szerintem nem is észlelte a mozdulataimat. Egyszer csak lábai összeborultak, szemei lecsukódtak, és a föld felé közeledett. A karjaimba kaptam az immár ájult személyt, megfogtam a mellette lévő táskáját is, és míg a többiek engem fürkésztek, én a szobám felé indultam. "

Puszi, és remélem ezzel felizgattam a fantáziátokat ;) :D