2011. február 18., péntek

Más élet- 23.fejezet Ízelítő

Egyenlőre még nincs kész a fejezet, de egy kis ízelítővel szolgálhatok :)
Puszii

...
- Amúgy miért is jöttél vissza hozzám?
- Mármint miért jöttem vissza ebbe a szobába?
- Pontosan. –bólintott.
- Oké. Nos… először is, mert Bridget mesélt valamit, amitől teljesen kiborult, és magára hagytuk. Meg… izé… Tudtam, hogy beszélnem kell veled. –motyogtam zavartan. – És sajnálom, nagyon. Tényleg. Nem voltam magamnál. Meg… Az alkohol…
- Az emberek mindent az alkoholra fognak. –mondta keményen.
- Mert emberek vagyunk, sérülékeny és öregedő lények, akik hibáznak, és nem mindig gondolják át előre a tetteik következményeit, csak csinálják amit pillanatnyilag jónak látnak.  És… - kerestem a szavakat. – Neked könnyű, hisz a vámpírok sosem hibáznak…
...