2011. augusztus 25., csütörtök

Újabb díj :)

Sziasztok!
Egy díjat kaptam, amit nagyon szeretnék megköszönni Keiko-nak. :)

A DÍJ SZABÁLYAI
1. Tedd ki a logót a blogodra
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
3. Írj hét dolgot magadról
4. Küld tovább hét írónak (Linkeld a blogjukat)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad.

Hét dolog magamról:*Oroszlán a horoszkópom. Birtokló vagyok, akaratos, gyakran besértődök, de akit szeretek, azt tiszta szívemből teszem. Amúgy nem hiszek az asztrológiában.
*Van egy kutyám, akit imádok. Néró a neve, és utálja a vizet. =D
*Rendetlen vagyok. Hihetetlenül rendetlen. Egyrészt, mert mindent szanaszét szórok, másrészt, mert lusta vagyok összepakolni. De van egy mondás (nem szó szerint így van, bocsi): A zseni a rendetlenségben is eligazodik.
*A legjobb barátnőm Trixi, akit nem a blogos világból ismerek ;D Innen is üzenem neki, hogy nagyon szeretem, és hiányzik. De nem baj, majd jöttök még ősszel ;D
*Nemsokára befejezem az első történetemet (ez az =D), de már készülök az újjal, ami remélem tetszeni fog az olvasóimnak.
*Ebben az évben fogok ballagni, és már előre látom, hogy könnyálló sminket kell feltetetnem ;D
*Hihetetlenül könnyen át tudom érezni mások problémáit, és kibogozni az érzelmi szálaikat. A barátaim gyakran engem alkalmaznak pszichológusuknak, hogy segítsek nekik megvilágosodni :D Hát... ez össze is jön ;D Viszont a saját esetemben nem tudok dűlőre jutni...

Akiknek tovább adom:
Trixi
Petrííí
Radioaktív Kisegér;)
Brianna Rybak [Bri]
Suomi
Bocsi emberek, most csak Nekik tudom továbbküldeni :)
Puszi, és még egyszer köszönöm:)